رئیس دانشگاه آزاد اسلامی:
هیچ قدرتی نمی تواند به جایگاه دانشگاه آزاد اسلامی خدشه وارد کند 
دکتر جاسبی با تاکید بر ماندگاری دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی به جایگاهی رسیده است که دیگر هیچ قدرتی نمی تواند خدشه ای به آن وارد کند.

به گزارش سرویس اجتماعی ایسکانیوز، رئیس اتحادیه دانشگاه های جهان اسلام امروز در مراسم افتتاح مجموعه کارگاهی و آزمایشگاهی واحد شهر مجلسی با بیان این که دانشگاه آزاد اسلامی مجموعه ای افتخارآمیز برای نظام جمهوری اسلامی ایران است، اظهار داشت: در آستانه ربع قرن عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان و مسوولان این دانشگاه باید افتخارات، خدمات و موفقیت های این مجموعه بزرگ آموزش عالی را به اطلاع مردم برسانند.
وی افزود: در حال حاضر دانشگاه آزاد اسلامی با محوریت ارتقای کیفی به صورت منسجم به روند تکاملی خود ادامه خواهد داد.
دکتر جاسبی در ادامه با اشاره به نقش دانشگاه آزاد اسلامی در معکوس نمودن روند مهاجرت و توسعه شهری در کشور گفت: تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در بسیاری از نقاط کشور موجب معکوس شدن روند مهاجرت و نجات بعضی نقاط از خطر نابودی و خالی شدن از سکنه شده است.
وی با اعتقاد به اینکه حضور دانشگاه آزاد اسلامی در صحنه های فراملی موجب توسعه بین المللی کشور شده است عنوان کرد: هم اکنون دانشگاه آزاد اسلامی اعتبار جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین المللی است.
دکتر جاسبی اضافه کرد: در حال حاضر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بسیاری از کشورها به ویژه جهان اسلام خواستار تعامل و مراودات علمی و فرهنگی با دانشگاه آزاد اسلامی هستند.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین خاطرنشان کرد: عملکرد دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های جهانی آنچنان چشمگیر بوده است که هم اکنون بسیاری از کشورهای در حال توسعه، دانشگاه آزاد اسلامی را به عنوان الگو و نمونه برای توسعه همه جانبه پذیرفته اند.
وی در خصوص تاثیرات مثبت دانشگاه آزاد اسلامی در عرصه های داخلی گفت: شکستن انحصار دولتی و زمینه سازی برای ارتقای بخش غیر دولتی از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی در کشور است که از همان اوایل انقلاب با وجود مخالفت ها و جوسازی های گروه ها و افراد مختلف این رویه توسط این دانشگاه آغاز شد و با حمایت قاطع امام راحل تداوم یافت.
دکتر عبدا... جاسبی با بیان این که آینده درخشانی برای دانشگاه آزاد اسلامی متصور است بیان داشت: امیدواریم با همت دانشجویان و مسوولان دانشگاه و یاری و کمک دولتمردان با پرداخت وام مصوب مجلس شورای اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی بیش از پیش در جهت پیشرفت و رضایتمندی مردم و توسعه و آبادانی کشور گام بردارد. به گزارش ایسکانیوز، دکتر جاسبی در پایان مراسم به سوالات دانشجویان در زمینه های مختلف پاسخ گفت و با اهدای جوایز و لوح تقدیر به علی مهنا، دانشجوی نمونه برگزیده فرهنگی، امید شریفی تهرانی پژوهشگر برتر، مهدی شیرانی بیدآبادی، برگزیده ورزشی و نوید ذوالفقاری دانشجوی نمونه از دانشجویان نخبه واحد شهر مجلسی تقدیر به عمل آورد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا